2011. július 20., szerda

Szerdai játék - rövid edzésnap.

Nem mondom, hogy untat a futás, de kellett egy kis játékot csempésznem a mai 5km-es edzésbe. Nike program, nem kért semmi extrát, ezért én találtam ki valamit. (magamra szabva)

Amióta a Garminnal futok, a pulzusom jól követhető. Ahhoz, hogy lefussuk a félmaratont 2 órán belül, a km/p a következőképpen kell alakuljon: 5’40”.


Szóval a feladatom:

Nem lépem át az 5’40”/km-es időt, mindezt úgy, hogy a pulzusom nem mehet a 150bpm fölé. A szokásos kisdombos távomon megyek. Ergo, fel kell futni a dombon is :)

Jöjjenek a képek, mit sikerült összehozni:







Ha szigorúan a játékom feltételeit nézem, akkor nem teljesítettem. Kiemeltem a lényeges pontokat.
 
Ugyanakkor elemezve az 5km-es távot, nem gondoltam volna, hogy ennyire kényelmesen lehozom.

Az átlagértékek számomra szuperek. Átlagidő 5’34”/km, Átlag Pulzus 139bpm


Jövő héten folytatom a játékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése