2011. július 24., vasárnap

Esős napok - A hét összefoglalása (július 18.- július 24.)

Érdekes olvasni a társblogok bejegyzéseit, mintha mindenki kezdene paranoiás lenni. Nem tudom, miért megy a lelkizés, de érdekes látni. Miért fordul meg az emberek fejében, hogy lefutom a távot vagy sem? 

Hála ég, engem ilyesmi még nem kapott el, majd kitalálok valami lelkesítő dumát nekik.

Most érkezünk a felkészülés közepéhez  (ha Budapest félmaraton a cél), szóval nehéz előre megjósolni mi is lesz a versenyen. Visszagondolva magamra, tavaly ilyenkor piszkáltak ismerősök, hogy jelentkezzek a versenyre, nem hogy felkészülés! A 2 hónapot megtoltam és sikerrel vettem az akadályt. Ráadásul 2 óra alatt.
Ugyanakkor ott a másik oldala, a felkészülés utolsó hetére jött elő a térdfájás, ami kis híján elvitte a versenyem. Pedig szabival töltöttem azt a hetet J

Szóval, az utolsó két hét lesz az érdekes, ottani időkkel lehet számolni. Addig meg ne lelkizzünk, nyomjuk a felkészülést, erősödjünk. Ezt teszem, tettem a héten én is J


Sikerült elkerülni az esőt a héten, ebbe is nyertünk!

Hét összefoglalója:

Hétfő: Kerékpár, szokásos munkába járás.

Kedd: Reggeli futás, lehozva a 11km. No, azért tegyünk csak egy kis kitérőt, nézzük meg mi is történt.
Az Nike edzésprogram felénél, kíváncsi voltam, milyen egy mindent bele 10km. Csatoltam képként, ezt bírja most a szervezetem J



Az elmaradhatatlan kerékpárprogram is „letudva”

Szerda: Érdekes játékba kezdtem ma, amiről külön bejegyzést is készítettem J Eső elkerült, 5km behúzva.


Csütörtök: Követjük a Nike tervet, semmi extra.


Péntek: "Pihenés", csak a bringa.


Szombat: Egy agyonhajtott 3km :) Persze, ezt nem tudtam volna tartani még ugyanakkora távon.




Vasárnap: Nem vagyok vallásos, de azt még én is megjegyeztem, hogy ez pihenőnap. Nike, mintha összezavarodott volna? Kijelölte mára a 16km-es szakaszt. Nagyon nincs kedvem hozzá, de megcsinálom.


Olyat futottam, mintha valami profi "autóversenyző"  lennék. Igaz egy lóerővel :), de az idők, és hogy semmi kilengés?! Szép egyenes csík...
Ma próbáltam ki először a müzli szeletes frissítést. Meglepett, 13km után enyhén begyorsultam és csak úgy pörgött a szervezet. Megenni nem volt kényelmes a táv alatt, de utána az eredmény.




Na most már tényleg pihenő jön!!!! :)


Jah, azért tökéletes ez a nap is, első cél beszedve a július hónapban! :)




Összesítők:


Nike félmaraton program: 6. hét összefoglalója



Súly adatok:



Heti sport:



1 megjegyzés: